mrkarami937

mrkarami937

رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

راهنمای خرید هموژنایزر | قبل از خرید هموژنایزر به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

راهنمای خرید هموژنایزر به شما کمک می کند تا مناسب ترین تجهیزات را برای مخلوط کردن مواد جامد به مایعات یا مایعات انتخاب کنید. زیرا این تجهیزات باید با دقت بالایی ساخته شود تا کمترین میزان ذرات معلق ایجاد شود و به راحتی در صنایع مختلف شیمیایی، بهداشتی و نوشیدنی قابل استفاده باشد.


هموژنایزر چیست؟

دستگاه هموژنایزر که به پمپ امولسیون نیز معروف است وظیفه همگن سازی و همگن سازی مخلوط سوسپانسیون و امولسیون را بر عهده دارد. این دستگاه صنعتی دارای تکنولوژی خاصی است که به شما امکان می دهد مواد را بدون آسیب رساندن به خواص آنها به طور دقیق مخلوط کنید.
هموژنایزر از نیروی فیزیکی برای مخلوط کردن و همگن کردن محلول ها استفاده می کند. هر یک از اجزای نصب شده بر روی این دستگاه وظیفه خاصی را بر عهده دارند که مهم ترین کار کاهش اندازه اجزا و ترکیب محلول است.

 


کاربرد هموژنایزر در صنعت

یک روش بسیار کاربردی که نقش بسیار مهمی در بهینه سازی محصولات صنعتی دارد استفاده از هموژنایزر است. تطبیق پذیری این ابزارها از نظر عملکرد روتور و استاتور در سرعت های چرخشی مختلف آنها را به ابزاری کاربردی برای هر نوع کسب و کاری تبدیل می کند.
از جمله مهمترین کاربردهای هموژنایزر در بسیاری از صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:


کاربرد در صنعت رنگ و رزین

در صنعت رنگ و تعمیر از این دستگاه برای مخلوط کردن پودر رنگ یا پیگمنت با سولژ استفاده می شود. در زمینه رنگ و رزین نحوه کاهش سایز پودر مهم است، بنابراین هموژنایزر نقش مهمی دارد.


در صنعت کود شیمیایی و سم


یکی از مراحل مهم در تولید مواد سمی، اختلاط ذرات جامد در مایع است. با کمک هموژنایزر، این فرآیند صحیح است و حجم جامد به اندازه صحیح کاهش می یابد. برای حفظ پایداری محلول، برخی از ذرات نباید از حد معینی کمتر باشند، بنابراین هموژنایزرها مخصوص این صنعت طراحی شده اند.


صنعت آرایشی و بهداشتی

در صنعت آرایشی و بهداشتی از هموژنایزرها برای محصولات مختلف استفاده می شود. اما در تولید ضدآفتاب ها و کرم های نرم کننده پوست این دستگاه نقش بسیار مهمی دارد. زیرا اختلاط و اختلاط کرم ها و کارکرد همزمان پمپ باید به گونه ای انجام شود که در اثر افزایش دما مواد نسوزند.


صنایع لبنی

از این تجهیزات برای همگن سازی لبنیات مانند شیر، ماست، پنیر و سایر محصولات مشابه استفاده می شود و در نتیجه محصولات باکیفیت به بازار عرضه می شود.
جدا از این موارد، هموژنایزر در صنایع دیگری مانند تولید مواد غذایی، تولید نانومواد، صنایع داروسازی و سایر آزمایشگاه های تخصصی کاربرد دارد.


راهنمای خرید هموژنایزر

هر بخش نیاز به دستگاه هموژنایزر خاصی دارد و قسمت های مختلف این دستگاه ها باید به صورت استاندارد در کنار هم چیده شوند تا نتیجه نهایی خوبی حاصل شود.
بسته به حجم کار هموژنایزر در صنایع و آزمایشگاه ها عواملی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:
محتوای اصلی دستگاه
جنس بدنه این دستگاه ها باید بر اساس نوع مواد مرتبط با آن تعیین شود. به عنوان مثال، یک دستگاه مربوط به محصولات لبنی باید دارای بدنه فولادی ضد زنگ باشد. به همین دلیل در اکثر هموژنایزرها از فولاد ضد زنگ 316 استفاده می شود.
قدرت دستگاه
این دستگاه در سایزهای مختلف با ظرفیت 500 کیلوگرم، یک تن، دو تن، سه تن و بیشتر ساخته شده است.
موتور ماشین
در واقع موتور یکی از مهم ترین قطعاتی است که توان دستگاه را تامین می کند و این قدرت در هر ساعت میزان یکپارچگی دستگاه را مشخص می کند. پس با توجه به نیاز خود دستگاه را با قدرت های مختلف سفارش دهید.
همگن کردن سرها
این واحدها در دو دسته تک سر و دو سر تولید می شوند که هموژنایزر تک سر برای مایعات رقیق مانند شیر و هموژنایزر دو سر برای مایعات غلیظ تر مانند بستنی، ماست و موارد دیگر استفاده می شود.
انواعی که من دیده ام
شفت نقش بسیار مهمی در عملکرد دستگاه هموژنایزر دارد و نوع شفت باید بسته به نوع ماده برش، مخلوط و امولسیون انتخاب شود.
فروش هموژنایزر با قیمت مناسب
خرید هموژنایزر از الزامات صنایع مختلف است به همین دلیل اکثر صنایع ترجیح می دهند این دستگاه را با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کنند.
مجموعه تانک ماشین توزین یکی از بهترین تولید کنندگان انواع هموژنایزرهای فعال در این زمینه می باشد. تمامی محصولات این مجموعه با طراحی مهندسی، استفاده از مواد اولیه مرغوب و کیفیت و دقت بالا در قطعات مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.
کارشناسان این مجموعه راهنمای خرید هموژنایزر را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما کمک کند تا در مورد انواع مختلف هموژنایزر و نحوه انتخاب بهترین دستگاه برای خود آشنا شوید. پس برای دریافت بهترین قیمت هموژنایزر با ما تماس بگیرید.
همچنین مقاله راهنمای خرید هموژنایزر یک دید کلی به شما عزیزانی که قصد خرید هموژنایزر را دارند می دهد تا بتوانید انتخاب خوبی برای خرید هموژنایزر داشته باشید.

 

منبع: مخازن ماشین وزین

mrkarami937
mrkarami937 رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋